reklama

Vozíčkom na Hlavnú? To asi rovno "pešo".

A tak došlo k finále tej súťaže. Jediné bolo dopraviť finalistov z bratislavskej Hlavnej do Moravského Svätého Jána vlakom. No prob´babe.. 23 po vlastných a jedna na dvoch kolesách.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
..gugl
..gugl 

Vozíckari by sa mali tomuto miestu vyhýbať - nie je absolútne prispôsobené k normálnemu fungovaniu. Symbolická rampa v hlavnej hale (ktorá ma taký sklon, že by ak by sa po nej vozíčkar spustil, skončil by rovno na Hodžovom námestí) je nepostačujúci. Prejsť cez kolaje je tiež nemožné, lebo opravujeme druhé nástupište (viem, že je to mimoriadny stav, ale..).

Nebyť ochotných študentov z našej "bandy", nik si nás ani nevšimne.

Naša kočka s kolesami mala však vlastnosť, že aspoň pár metrov vedela prejsť o barliach. Zdolali sme schody a jupí do vlaku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 V Moravskom Sv. Jáne nás čakali elektrické rampy, cez ktoré možno vozíčkara preniesť cez schody. Ťažko povedať, ako fungujú, prečo bol na nich zámok, ale bol tam aspoň náznak pomoci.

 Po krásnom týždni sme sa viezli späť - opäť sme našej slečne pomáhali ako sme stíhali a vládali. Kým jej na schodoch do cesty nevkročila staršia tetuška ktorá "ja môžem ísť len touto stranou pustite ma!!!!" sa snažila našu kamošku odsunúť od zábradlia aj s barlou. "Teta, veď počkajte nech vyjde tie posledné tri schody.." Urazenejšiu tvár som ešte nevidela. Nevidela!

Cestou späť nám pomoc ponúkli osoby v počte ks: 1.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Som rada, že som zdravá a môže skákať ostošesť, chodiť po schodoch, nemať barle..+milión iných vecí. Ale neskutočne ma štve, že sa zabúda na ľudí, ktorí o stošesť skákať nemôžu.

Yana Ďatková

Yana Ďatková

Bloger 
  • Počet článkov:  50
  •  | 
  • Páči sa:  0x

..BA, EUBA, LV..a niekde medzi tym vsetkymadopt your own virtual pet!Glitter Graphics

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu