reklama

Baťa mi splnil sen

Našla som si robotu. Navyše ma baví. NAVYŠE mi dnes umožnila stretnúť sa s pánom Baťom. A ešte stále to akosi predýchavam.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Doteraz si pamätám, ako bol s ním robili v istej televízií rozhovor, a ja som sedela doma v kresle a počúvala ho, a ako študentka obchodnej akadémie som ho chcela ho raz aspon "live" niekde zahliadnuť.

Poznala som ho len z televízie, z časopisov. Ikona, ktorú som si vždy želala stretnúť - človek, ktorého považujem za osobnosť - za jednu z mojich skutočných superstár.

"Akurát tebe sa to tak Ďatková podarí," myslela som si o mojom možno nemožnom stretnútí s ním.

Keď však pred pár týždňami moja "šéfová" povedala, že nás príde pozrieť.. poznáte ten výraz kreslených postavičiek, keď im padne sánka k členkom?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

(V piatok som nabehla kúpiť si šaty. Celkom ma potešilo, že ešte ešte existujú obchody aj s číslami 34+!! Dnes po šiestej už naozaj nejem;)

Keď dnes vstúpil do našej kancelárie, vstúpilo s ním aj niečo zvláštne. Minimálne zážitok pre mňa. Pripadala som si ako z filmu. Ten človek má 92 rokov. V dnešnej dobe je to pomaly rarita, že niekto sa dožije tohto veku. "No a pozajtra odlietame naspäť do Kanady..", myslím, že aj na mňa by bolo dosť za 7 dní absolvovať cestu Kanada-Slovensko-Kanada.

Keď spomenul, že sa chodí lyžovať (!!), povedala som si, že asi urobím všetko pre to, aby som sa aj ja dožila aspoň 85ky!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keď nám rozprával školách v Kanade, obchodníckych náturách z Rusku, pýtal sa na slovenských študentov.. vyslovene podporuje myšlienku prepájania škôl a praxe - to, čo si myslím, že miestami ešte stále na školách chýba. Som si istá, že na jeho prednášky by chodili všetci aj na pol ôsmu ráno. Záujem o všetko. Precestoval tuším celý svet. Povedzme si rovno - koho starká alebo dedo v 92ke ovládajú pojem internet či HP? Či speakujú takou dokonalou english? Ani ja, ani ty nemáme takú chuť po poznávaní, po informáciách,.. a na to dám svoje dlhé vlasy.

Sedím teraz v kancelárií a každou minútou mi dochádza, že čo som vlastne zažila. Dnes sa mi splnil taký malý sen. Dnes som šťastná. A mám ďalší životný vzor.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A nech vás fotka nemýli - má síce vráskavú tvár a biele vlasy, no v hlave mu to funguje oveľa - oveľa systematickejšie, než niektorým osobám, o ktorých denne čítate na titulkách;)

Yana Ďatková

Yana Ďatková

Bloger 
  • Počet článkov:  50
  •  | 
  • Páči sa:  0x

..BA, EUBA, LV..a niekde medzi tym vsetkymadopt your own virtual pet!Glitter Graphics

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu