reklama

Čistota pol života alebo poďme si umyť ruky

Isto si mnohí všimli jednu novú kampaň. Možno tu niekto prenáša žltačku. A možno ste to práve vy. Ja to teda byť nechcem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)
..guugl
..guugl 

Nič iné by mi ku šťastiu teraz nechýbalo. Začala som si teda dôkladnejšie a intenzívnejšie umývať ruky po príchode zo školy, z mesta, z práce. Tá kampaň je fakt vrývajúca sa do mozgu a strach tiež. Tak si umyme ruky - len ma zarazilo.. čím?

Na škole som mydlo nevidela dlho. Vlastne som ani nie istá, či som ho vôbec videla. Tiež v mnohých kaviarniach, dokonca niektoré reštaurácie zdobia len prázdne nádoby na tekuté mydlá. Napadá ma, či si mám kúpiť jedno pojazdné do tašky. Alebo sa celý deň nemám ničoho dotýkať? Či si kúpiť skafander neprepúšťajúci baktérie? Gumené rukavice? Alebo mať ruky vo vreckách?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

O intrákoch už ani nehovorím. To, že naše sprchy vyzerajú ako výstava plesní z obdobia 1978-2006, na to si človek už zvykne. Obyčajne je vysokoškolák celkom rád, že zoženie intrák. A aj to je, že z 9tich WC zariadení na chodbe pre X ľudí sa dajú otvoriť 4 a zatvoriť 1, privrieť 1 a zabuchnúť tiež len jedno. Dvere posledného musíte zvládať držať počas procesu;). Aj v tom sa dá nájsť systém i zručnosť.

Ale také mydlo som tu nevidela nikdy. Nemyslím si, že je to taká drahá záležitosť, ktorá by neskutočným spôsobom narušila rozpočet. A už vôbec nie nepodstatná.. (hlavne po tom, čo vedľa na intráku vybudovali sprchy na fotobunku;). Nuž ale ani na iných internátnych zariadeniach som nespozorovala rozdiel.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Hygiena je dôležitá, len prostriedky na ňu chýbajú. Tak si o mne nemyslite nič zlé, ak začnem chodiť s jedným mydielkom zaveseným na krku, dobre?;)

Yana Ďatková

Yana Ďatková

Bloger 
  • Počet článkov:  50
  •  | 
  • Páči sa:  0x

..BA, EUBA, LV..a niekde medzi tym vsetkymadopt your own virtual pet!Glitter Graphics

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu