reklama

Len si nechaj topánky pekne na nohách

Jar je tu a moje staré jarno-jesenné topánky už dosluhujú. Preto som urobila malý nájazd do predajní topánok. Popri hľadaní "tých správnych" som sa započúvala do jedného rozhovoru dvoch dám:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)
..o tom, ako odkráčali
..o tom, ako odkráčali (zdroj: ..guuuuugl)

Brunetka: (hovorí manželovi) Tieto budú dobré, páčia sa ti?

Manžel: Jasné.. (očividne už chcel preč;)

Blondýnka: Jéj, aké sú pekné..skúsim si aj ja také (votrela sa do harmonického nákupu). Máte z nich sedmičky? /obrátila sa na predavačku)

Predavačka: Posledné sedmičky si skúša pani (brunetka), dám vám šestky, možno vám sadnú, viete, to dnešné číslovanie.

Blondýnka skúša šestky, ale nesadli jej jak popelke.

Blondýnka: (brunetke) Nepožičiate mi skúsiť tie sedmičky?

Brunetka s úsmevom podáva topánočku blondýnke a druhý úsmev venuje manželovi s nadšením z hľadania a hlavne nájdenia.

Blondýnka: Aké sú úžasné, mäkkučké, trendy.. donesiete mi aj druhú? (poprosí predavačku)
Predavačka podáva blondýnke aj druhú z páru.

Blondýnka sa prechádza po predajni a vie..vie, že ich chce.

Blondýnka: Dúfam, že sa nenahneváte, ale ja si ich vezmem.

Brunetka: To snáď nie! Ja som si ich skúšala prvá!! (Vráť mi moje formičky inak ta tresknem vedierkom!!!)

Blondýnka: Viete, mne ale nesadne len tak hocijaká topánka. Vezmem si ich..(a už si ich vyzúva a podáva predavačke, ktorá len sleduje hádku o tom, kto ma na ne väčšie právo..prisahám, že nechýbalo veľa k bitke;) Koniec-koncov, ja som si prvá skúsila obe!

Vyhrala Blondýna a Brunetka len hľadela za hnedými koženými topánočkami ako odchádzajú v objatí inej cudzej ženy. A manžel nešťastný, že sa kolotoč začne zas a opäť raz.
A to by som nikdy nebola povedala, že aj ženy 40+ vedia byť hádavé ako 12tky;)

Ponaučenie: nepožičaj ľavú topánku, kým nemáš pravú na nohe;))

A ja som nakoniec aj tak skončila pri teniskách;))

Yana Ďatková

Yana Ďatková

Bloger 
  • Počet článkov:  50
  •  | 
  • Páči sa:  0x

..BA, EUBA, LV..a niekde medzi tym vsetkymadopt your own virtual pet!Glitter Graphics

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu